Silpa sahip olduğu her türlü imkanı mümkün olan en ekonomik şekilde tüketmek ister. Bu tüketim karşılığında da tükettiğinin fazlasını elde etmeye çalışır. Kazanç her zaman maddi olmayabilir. Çünkü bir maratoncunun kazanmak için birçok becerisi olmalıdır.
Silpa her zaman kendisini rakip görüp kendisini geçecektir. Takip eden değil takip edilen olacaktır.
Silpa size her zaman arzu ettiğiniz yakınlıkta olacaktır. Problemlerinizin çözümünde en yakın destekçiniz olacaktır.
Tüm çalışanlarımızın katılımı,ile iç ve dış müşteri memnuniyetinin sağlanması için gereken eğitimlerin verilmesini, yasal &müşteri şartlarına azami uygunluk çerçevesinde üretim hizmetindeki kalite standartlarına uymayı, teknolojik imkânlar ve sürekli eğitimlerle kalite yönetim sistemini geliştirmeyi amaç edindik.
Bu politikamızı gerçekleştirmek için:
1. Katılımcı, şeffaf ve paylaşımcı olmak, iyi iletişim kurmak, temiz, güvenli ve düzenli bir çalışma ortamı sağlamak,
2. Değişime açık olmak ve sürekli kendimizi geliştirmek,
3. Çalışanların fikirlerine sürekli değer vererek, çalışanlarının ekonomik düzeylerinin yükselmesini sağlayarak, çalışanından en üst düzeyde fayda sağlamak,
4. Kurum kültürünün gelişmesine katkı sağlamak amacıyla çalışanlara ve ailelerine yönelik sosyal ve kültürel etkinliklerin sürekliliğini sağlamak,